Alfa Romeo 8C Spider

Avtomobile znamke Alfa Romeo, kar malo romantično označujemo za avtomobile z dušo, model 8C pa je več kot to. Navdih za športno lepotico so našli precej daleč v zgodovini te italijanske znamke, v Tipu 33 Stradale iz leta 1968. Pri izdelavi avtomobila so sodelovale praktično vse italijanske znamke, ki so združene pod fiatom. V osnovi je Alfa Romeo dala le obliko ter značko, saj je avtomobil v bistvu sestavljen v tovarni Maserati, jekleno konstrukcijo so zvarili pri fiatu, motor pa je prispeval Ferrari.

Pred zadnjo osjo umeščeni osemvaljni V-motor, po katerem je avtomobil dobil tudi ime (“otto cilindri” po italijansko pomeni osem valjev), s prostornino 4,7-litrov, premore 335 kW oz. 450 “konjev”. To je dovolj, da avtomobil do stotice pospeši v dobrih štirih sekundah, njegova končna hitrost pa znaša 300 km/h. Moč motorja se na kolesa prenaša preko sekvenčnega menjalnika s šestimi prestavami, ki so si ga izposodili pri maseratiju. Motor in menjalnik sta ugodno nameščena med sprednjo in zadnjo osjo, kar zagotavlja odlične pogoje za športno, a še vedno zanesljivo vožnjo.

Med letoma 2008 in 2010 so pri Alfi Romeo izdelali omejeno serijo 1000 avtomobilov. Iz tovarne v Modeni je tako prišlo 500 coupe in 500 cabrio verzij te italijanske lepotice, ki so jih kot nove cenili na 155.000 evrov. Danes nekateri avtomobili dosegajo že precej višje cene, avtomobil pa se je izkazal kot odlična naložba.
Po enega 8C Competizione ter enega 8C spider si lasti hrvaški avtomobilski zbiratelj Branko Ostović iz Osijeka. Avtomobila, ki imata zelo skromno število prevoženih kilometrov (coupe: 8.000; spider: 4.000), sta naprodaj, a ju njun prvi lastnik, ki ju redno servisira na uradnem Ferrari servisu v Ljubljani, proda le v kompletu.

Alfa Romeo 8C Spider - Ljubljana, Slovenija

Hrvaška Alfa Romeo 8C Spider pred uradnim Ferrari servisom v Ljubljani. Žal sem z mobilnikom uspel posneti le eno fotografijo, nato pa me je osebje servisa odgnalo.

Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja