Maserati Ghibli

Italijani so se pri limuzinah višjega srednjega razreda vedno želeli vsaj malo približati Nemcem, pa jim to v zadnjih dveh ali treh desetletjih nikakor ni uspevalo. Nekaj novega upanja je prinesla štirivratna limuzina Ghibli, ki je izhaja iz skrajšane platforme novega Quattroporte. A dinamičnih italijanskih limuzin je na cestah kljub temu opaziti precej manj kot nemških konkurentov, ki slišijo na vsem znana imena BMW serije 5, Mercedes klase E in Audi A6. Morda je k takšnemu trendu botroval bogat DNK, ki ga je skozi svojo bogato zgodovino zbral Maserati. Povedano drugače: ostarelega nemškega poslovneža si ne predstavljam, da bi bavarsko petico menjal za italijansko limuzino z izrazitim športnim značajem.

Maserati Ghibli - Portorož, Slovenija

Poleg dveh bencinskih biturbo 3.0-litrskih V6 motorjev z močjo 243kW/330KM in 302kW/410KM se je na seznamu, prvič v zgodovini tovarne, znašel tudi trilitrski šestvaljni turbodizelski motor z 202kW/275KM Vsi agregati delujejo v navezi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, najmočnejši bencinski motor pa ima še serijsko vgrajen štirikolesni pogon Q4.

Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja