Mercedes-Benz G63 AMG

Ob pogledu na obliko noro dragega, močnega in hkrati požrešnega avtomobila je hitro jasno, da avtomobil po vseh ustaljenih normah ne sodi v naš čas. Njegove dolge korenine segajo v leto 1979. Ne pozabite, le leto dni pozneje je na jugoslovanske ceste zapeljal legendarni Yugo. A zgodba Yuga je že davno zaključena, medtem ko čistokrvni terenec nič kaj sramežljivo vztraja na svetovnih trgih. Seveda je klasa G, ki jo izdelujejo v nam bližnjem Gradcu, v tem času doživela številne spremembe, a osnovnega recepta za uspeh niso nikoli spreminjali. Vrh ponudbe sta G63 in G65 mercedesovega športnega oddelka AMG, ki jima zaupajo tako Hollywoodske zvezde kot tudi bogati arabski šejki.

Mercedes-Benz G63 AMG - Portorož, Slovenija

G63 AMG poganja 5,5-litrski V8, ki zagotavlja 400kW/544KM pri 5500 vrtljajih ter 760 Nm navora pri 2000 vrtljajih. Moč se na standardni 4MATIC štirikolesni pogon prenaša preko sedemstopenjskega menjalnika ter zagotavlja hitrosti do 210 km/h ter pospešek 5,4 sekunde z mesta do 100 kilometrov na uro. Za odtenek brutalnejši je G65 AMG s twin-turbo 6,0-litrskim V12, ki ponuja 450kW/612KM pri 4300 vrtljajih ter 1000 Nm navora pri 2300 vrtljajih. G65 AMG do stotice pospeši v 5,3 sekunde ter doseže 230 km/h najvišje hitrosti. Velika razlika je v ceni: če G63 AMG dobite za “razumljivih” 136.000 evrov, boste morali za dvanajstvaljni G65 AMG odšteti vrtoglavih 265.000 evrov. Še dve besedi o porabi goriva: G63 povprečno porabi 13,8 l/100 km, pri G65 pa se poraba poveča na 17 l/100 km.

Bi ga, navkljub ceni, porabi ter izpustih zapeljal v svojo sanjsko garažo? Seveda! =)

Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja