Mitsubishi Outlander PHEV

Novi Mitsubishi Outlander je, morda tudi zaradi svojega nevsakdanjega dizajna, na slovenskih cestah precej neopazen avtomobil. Še bolj redek pa je priključni hibrid Outlander PHEV, ki sem ga srečal priključenega na polnilnico za električna vozila ob stari mestni elektrarni v Ljubljani.

Mitsubishi Outlander PHEV - Ljubljana, Slovenija

Srednje velik športni terenec s pogonom na vsa štiri kolesa je namenjen predvsem voznikom, ki želijo v javnosti pustiti ekološki vtis, kljub temu pa potrebujejo prostorno vozilo za vsakdanjo uporabo. Outlander PHEV poganja kombinacija dveh elektromotorjev ob občasni pomoči bencinskega motorja. Bencinski motor (89 kW) in en elektromotor (60 kW) sta nameščena spredaj, medtem ko je drugi elektromotor (60 kW) nameščen zadaj. Ko je 300-voltna baterija dovolj polna, avtomobil samostojno poganjata elektromotorja. Če se baterija izprazni, se vključi bencinski motor, ki pa baterijo le polni, avtomobil pa še vedno poganjata oba elektromotorja. Pri zagotavljanje večjih hitrosti začne pomagati tudi bencinski motor, ki žene le prvi par koles. Lastniki lahko baterije polnijo na domači vtičnici ali javnih elektro črpalkah. Njegov doseg na elektriko znaša 52 kilometrov, medtem ko s kombiniranim dosegom elektrika+bencin lahko premaga tudi 824 kilometrov dolgo pot, kar s ceno dobrih 41 tisoč evrov razumemo kot dobra alternativa konkurentom na dizelski pogon.

Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja