Nissan GT-R

Priložnost za adrenalinsko vožnjo so dobili le redki, medtem, ko smo se lahko ostali zadovoljili le s sedenjem za njegovim volanom. Atraktivni japonski športnik Nissan GT-R je bil glavna atrakcija dogodka »Varno za volanom«, ki se je odvijal sredi junija na Vranskem. Več o dogodku si lahko preberite tukaj, v naslednjih vrsticah pa bom povedal nekaj več o tem izjemnem avtomobilu.

Nissan GT-R

Pred leti so si pri Nissanu postavili ambiciozen načrt, da trgu ponudijo cenovno bolj dostopno, a še vedno ultimativno športno vozilo. To jim je tudi uspelo in to na kakšen način! Avtomobilsko javnost so šokirali s predstavitvijo avtomobila z zverinskim pospeševanjem in izjemno tehnologijo. »Novi Nissan GTR je izjemen avtomobil, nissanov tehnološki paradni konj, ki dokazuje našo strast za avtomobile« je ob predstavitvi izjavil Carlos Tavares, takratni izvršni podpredsednik za načrtovanje proizvodov.

Nissan GT-R

GT-R se je leta 2012 v Evropi prodajal od dobrih 74 tisoč evrov naprej. Za naše denarnice je morda res veliko, vendar se njegova neposredna in bolj zveneča konkurenca cenovno nikakor ni zmogla kosati z njim. Da ne boste mislili, da je zaradi nižje cene kaj slabši. Ravno nasprotno, nissan je uresničil svoje napovedi in ponudil vrhunski avtomobil. Je edini avtomobil, ki je domač tako na vročih puščavskih cestah Arizone, kot tudi na zasneženih cestah severne Evrope.

Nissan GT-R

Ob snovanju zunanje oblike si oblikovalci niso želeli ustvariti elegantne oblike, saj imajo to že Ferrariji in Porscheji. Želeli si izvirno obliko, v kateri bi ljudje prepoznali pravi japonski avtomobil. Avtomobil ima nenavadno strešno linijo, ki se pri zadnjem stebričku nenavadno zakrivi. Sprednji odbijač poskrbi za učinkovitejši pretok zraka, ki izboljša prehod zraka okoli pnevmatik. Prav tako pripomore pri hlajenju velikega V6 motorja. Odlična aerodinamika se izkaže predvsem pri velikih hitrostih, saj dober podtlak poskrbi za odlično stabilnost vozila. Iz preteklih GT-R izhajajo zadnje okrogle luči, ki so nekakšno zrcalo štirih izpuhov postavljenih nekoliko nižje. GT-R na Vranskem je imel izpušne cevi Akrapoviča iz Ivančne Gorice.

Godzillo poganja 3,8-litrski twin-turbo V6 motor s 357kW/478KM*, s katerim lahko voznik v 3,4 sekunde pospeši do 100 km/h. In če razmere na cesti to dopustijo, omogoča pospeševanje vse tja do 315 km/h, kar je tudi njegova končna hitrost. Za prestavna razmerja skrbi ročni šeststopenjski avtomatiziran menjalnik z dvojno sklopko. Njegov stik s cestiščem je izjemen, saj so ga inženirji opremili z odličnim sistemom, ki ob naglem pospeševanju ali zaviranju preprečuje zdrs koles in podkrmiljenje.

*Japonci so v modele z letnico 2010 pričeli vgrajevati motor s 390kW/523KM, moč pa je leta 2012 še drugič narasla na 404kW/542KM

3,8-litrski twin-turbo V6 motor

Notranjost avtomobila ni samo elegantna, ampak tudi zelo funkcionalna. Ne spominja na noben obstoječi nissanov avtomobil, saj so oblikovanje zastavili povsem na novo. Vsi instrumenti so veliki, jasni in preprosti, zato vozniku ponujajo maksimalno vidljivost. Na sredini armaturne plošče se bohoti veliki multi-funkcijski zaslon, ki izpisuje podrobne podate o vožnji in vedenju vozila (hitrost, g-force, ekonomičnost, itd.), temveč daje informaciji tudi o najrazličnejši mehaniki avtomobila. Sedeži so narejeni posebno za Nissan GT-R in nudijo kakovostno bočno oporo in udobje.

Kljub temu, da avtomobil ne nosi značke nobenega priznanega izdelovalca športnih avtomobil, je to prava igrača za velike moške.

Za volanom GT-R

Poglej si posnetke voženj avtomobila na AMZS poligonu varne vožnje Vransko.

Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja