BMW serije 7

Bavarci so letos predstavili popolnoma novega “paradnega konja”, ki sliši na ime BMW serije 7. Čeprav je avtomobil podobnih dimenzij kot predhodnik, so bmwejevi inženirji poskrbeli, da so trgu ponudili popolnoma novo luksuzno limuzino, ki bo ustrezala željam vse bolj zahtevnih kupcev.

2015 BMW 7 Series - Ljubljana, Slovenija

Avtomobil je od jeseni naprodaj tudi na našem trgu, še pred koncem leta pa se jih je nekaj že znašlo v rokah slovenskih lastnikov. Enega izmed njih, natančneje BMW 730d xDrive, sem nedavno ujel pred sodno palačo v Ljubljani. BMW Slovenija kupcem ponuja članstvo v novem klubu BMW excellence, ki je namenjen izključno lastnikom nove serije 7. Članstvo v klubu omogoča šestletno garancijo, vedno dosegljivega osebnega svetovalca, posebno sobo v portoroškem hotelu Kempinski Palace ter povabila na različne družabne, kulturne in športne dogodke.

O avtomobilu

Zasnovo avtomobila najlažje opišemo kot evolucijo predhodnika. Pri oblikovanju nove sedmice so kombinirali številne elemente iz že poznanih modelov družine BMW; npr. serija 3 ali priključni hibrid i8. Podobno je v notranjosti, ki je modernejša od prejšnje generacije ter prijazna uporabniku. Iz posameznih elementov bogate standardne in dodatne opreme lahko poudarim nov, s svetovnim spletom povezan tablični računalnik, upravljanje z nekaterimi funkcijami s pomočjo zamahi rok, Bowers & Wilkins zvočni sistem, ioniziran zrak ter sproščanje enega izbranega vonja, laserski žarometi z dosegom 600 metrov itd. Še posebej zanimiv je sistem daljinskega parkiranja – Remote Control parkiranje. Ta vozniku omogoča, da s pomočjo pametnega avtomobilskega ključa avtomobil parkira ali odparkira (vožnja naprej in nazaj). Pravzaprav novi sedmici ne manjka veliko do avtonomne vožnje, a tega nobena zakonodaja na svetu še ne omogoča. Avtomobil se namreč lahko orientira s pomočjo črt na cestišču in lahko zavija, pospešuje in zavira samodejno. Novinec se ponaša tudi z zračnim vzmetenjem, ki lahko, odvisno od sloga vožnje, samodejno prilagodi oddaljenost podvozja od cestišča, itd.

Večji minus prejšnje generacije je bila teža, kar so pri novi sedmici rešili z uporabo hibrida karbona, ki so ga ojačali s pomočjo aluminija, steklenimi vlakni in jeklom, s čimer bi lahko maso avtomobila sicer zmanjšali za okoli 200 kilogramov. A nekaj teže so avtomobilu dodali bogati materiali in sistemi s področja varnosti in udobja. Avtomobil je tako za okoli 130 kilogramov lažji od predhodnika in spada med lažje avtomobile v svojem razredu.

Za zdaj sta na voljo dva bencinska in en dizelski motor. Vstopni BMW 740i ponuja 3,0-litrski TwinPower Turbo z močjo 240kW/326KM in največjim navorom 450 Nm. Veliko močnejša je različica 750i s 4,4-litrskim V8 motorjem s 330kW/450KM in največjim navorom 650 Nm. Ta v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom omogoča, da dve tone težko limuzino do stotice požene v kratkih 4,4 sekundah. Dizelski 730d se napaja iz 6-valjnega 3,0-litrskega TwinTurbo Turbo s 195kW/265KM in največjim navorom 620 Nm, do stotice pa pospeši v 5,8 sekundah. Vsi trije imajo hitrost elektronsko omejeno na 250 km/h. 750i in 730d sta združljiva s štirikolesnim pogonom xDrive.
Motorna ponudba se bo pozneje razširila, med drugim pa bodo ponudili tudi priključnega hibrida 740e. Ta bo v kombinaciji 2,0-litrskega TwinPower Turbo bencinskega motorja in električnega motorja z močjo 95KM, ki bo energijo črpal iz litij-ionskih baterij, ponujal skupno moč 326 “konjskih moči”. To bo dovolj za pospešek do 100 km/h v 5,5 sekunde, njegova najvišja hitrost pa bo pri 240 kilometrih na uro. Povprečna poraba bo okoli 2,1 litra/100 km, omogočena pa bo tudi 40 km električna avtonomija s hitrostjo do 120 km/h.

Cene za novi BMW serije 7 se gibajo med 104.400 € za osnovni 740i, preko 107.750 € za 730d xDrive, vse do 142.200 € za 750i xDrive.


Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja