Pontiac Streamliner

Kot vsak ameriški proizvajalec avtomobilov, je tudi Pontiac med drugo svetovno vojno večino svojih proizvodnih zmogljivosti posvetil izdelovanju vojaške tehnologije. Šele v zadnjih mesecih leta 1945 so ponovno obudili civilno proizvodnjo ter odprli linijo avtomobilov na osnovi ostarelih modelov izpred leta 1942. Trg se je hitro prebudil ter postal zahtevnejši, zato je moral tudi Pontiac ponuditi nekaj svežega.

Pontiac Streamliner V8 Silver Streak - Ljubljana, Slovenija

Pontiac je povpraševanju na trgu odgovoril z dvema avtomobiloma. Manjši Torpedo je navduševal predvsem s svojo ceno. Vrh ponudbe povojnega Pontiaca pa je bil model Streamliner, ki si je osnovno platformo delil z drugimi znamkami koncerna GM: Buick Special, Oldsmobile 70 in Cadillac 61. Proizvodnja se je začela 13. septembra 1945 ter obsegala tri karoserijske različice: coupe, limuzina in edinstvene karavane v deloma leseni karoseriji.

Kupci so imeli na izbiro šestvaljni motor z 90 konjskimi močmi ter 103 konjski osemvaljnik. Prvi Streamlinerji po letu 1946 so imeli nameščen ročni menjalnik s tremi prestavami. V prvi generaciji (1945-1948) je bilo tako skupaj prodanih več kot 200.000 avtomobilov, od tega dve tretjini z motorji V8. Leta 1948 je sledila prenova, ki je prinesla tudi napis “Silver Streak” na pokrovih osemvaljnih avtomobilov. Velika novost so bili najnovejši avtomatski menjalniki, za katere se je odločilo kar tri četrtine vseh kupcev, poleg tega pa je velika večina kupcev Streamliner izbralo V8 motorje.

Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja