Rabljen avto: Renault Clio III. generacija (2005-2012)

Renault Clio je v vseh svojih štirih generacijah našel posebno mesto v srcih Slovencev, praktično vsako leto pa tudi kraljuje visoko na lestvici najbolje prodajanih avtomobilov na našem trgu.

Tokrat bomo podrobneje pogledali Clia III. generacije, ki se edini izmed vseh ni sestavljal v Revozu (op. proizvodnjo novomeškega Clia IV. generacije zaganjajo v letos). Renault je priljubljenega malega avtomobila ponudil v treh karoserijskih različicah: trivratna in petvratna kombilimuzina ter petvratni karavan. Francozi so tretjo generacijo Clia izdelovali med letoma 2005 in 2012, leta 2008 pa je bil deležen opaznejše prenove. Med prvimi v svojem razredu se je ponašal z brezkontaktno kartico za zagon motorja, pohvali pa se tudi s petimi zvezdicami na testiranjih Euro NCAP.

Renault Clio (2005-2008)

Avtomobil je priljubljen tudi med mehaniki, saj njegovi mehanski sklopi za popravilo niso zapleteni. Žal cena njegovega vzdrževanja ni najnižja, je pa sprejemljiva. V tolažbo vam je lahko, da so njegovi rezervni deli hitro dostopni v vsaki lokalni prodajalni z rezervnimi deli.

Pri izbiri motorja se je najbolje ozreti po bencinskih, pri katerih beležijo manj napak kot pri dizelsko gnanih verzijah. Motorji 1.5 dCi imajo poleg pogoste napake na ležajih tudi napako na črpalki goriva Delphi. Ta proizvaja železne opilke ter zamaši dele povezane z vbrizgom goriva. Pogosto se kvari tudi turbina, pri kateri pride do prezgodnje odpovedi delovanja. Med bencinskimi motorji se največ težav pojavlja pri verziji 1.6 16V.

Renault Clio (2008-2012)

Karoserija avtomobila je kakovostna, le na nekaterih izpostavljenih delih podvozja se lahko pojavijo prvi znaki rje. Notranjost razkrije nekaj več težav. Plastična obloga armaturne plošče rada odstopi, lušči se tudi obloga volana iz umetnega usnja. V kabini lahko zapojejo črički, pri zgodnjih modelih pa lahko zaškripajo vrata in zavibrirajo zvočniki. Z WD40 bo treba občasno podmazati stopalko za sklopko.

Težave z elektroniko so, a niso problematične. Običajno so omejene le na prižiganje opozorilnih lučk, novoletne jelke pa ni za pričakovati. Težave so osredotočene na vklop lučke za zračne blazine, kontrolno lučko za delovanje motorja, težavno odpiranje vratc rezervoarja ter nepravilno delovanje stikal za vklop brisalcev.

Priznam, ni najlepši avtomobil. Je pa uporabno vozilo za vsakdanjega uporabnika, ki od avtomobila ne zahteva preveč. Zaradi lahkega vzdrževanja in visoke stopnje varnosti je tudi odlična izbira za prvi avtomobil mladih voznikov. Priporočam!

Okvirna cena (Vir: avto.net – 25. januar 2017):
– Renault Clio (2005-2008) od 2.500 do 5.000 €
– Renault Clio (2008-2012) od 4.500 do 8.000 €

2009 Renault Clio

Nove vsebine spremljaj na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja