Recenzija: Top Gear Patagonia Special

Ekipa oddaje Top Gear na božične praznike tradicionalno predstavi posebno epizodo »Christmas special«. Tokrat so odkrivali skrivnosti južnoameriške pokrajine Patagonija, ki se razprostira čez južne predele Argentine in Čila. Oddaja »Patagonia special« je že pred svojim izidom požela veliko zanimanja javnosti. Ena izmed registrskih tablic udeleženih avtomobilov (H982 FKL) je namreč vzbujala asociacijo na britansko argentinsko vojno za Falklandske otoke iz leta 1982 in s tem užalila argentinske vojne veterane, ki so za ekipo pripravili ne ravno lep sprejem. Več o tem pozneje, zdaj pa se posvetimo zgodbi tokratne oddaje.

Kratka recenzija oddaje Top Gear Patagonia Special lahko vsebuje “spojlerje”.

Top Gear Patagonia Special

Oddaja je posvečena praznovanju 60. obletnice obstoja malega V8 motornega bloka, čemer sledi tudi izbira njihovega voznega parka. Potovanje se prične, ko se voditelji zberejo ob idiličnem argentinskem jezeru, kjer predstavijo svoje avtomobile. Tako Jeremy Clarkson pripelje Porsche 928 GT, Richard Hammond Ford Mustang Mach 1 in »captain slow« James May Lotus Espirit Twin-Turbo V8. James je hitro deležen posmeha, saj naj njegovi nezanesljivi Lotus ne bi preživel naporne poti. Njihova prva naloga je bila vožnja do posestva legendarnega ameriškega roparja Butcha Cassidyja, ki je bilo oddaljeno le dobrih 200 km. Kljub kratki vožnji so se pojavile prve težave z Mustangom (okvara servo volana), ki so nakazale, da zna biti Mustang najbolj težaven avtomobil poti.

Richard Hammond

Po prenočitvi na posestvu, so se podali na 1600 milj (2574 km) dolgo pot do najjužnejše točke Južne Amerike, Tierra Del Fuego. V mestu Ushuaia naj bi z domačini odigrali tekmo avtomobilskega nogometa in na zabaven način otoplili diplomatske odnose med državama. A poznejši dogodki, povezani s sporno registrsko tablico, so pripeljali do precej bolj dramatičnega zaključka.

Lotus Espirit

Pot jih je vodila skozi neprevozna močvirja, prek zasneženih Andov do suhih puščav in kamnitih obal, prav nikjer pa ni manjkalo čudovitih naravnih kulis. Voditelji so se soočali s številnimi tehničnimi, naravnimi in drugimi težavami, ki so jih, tako kot vedno, rešili na svoj humoren način. Je pa v epizodi prikazanih precej šal, s katerimi nas opominjajo na prejšnja velika potovanja. Ampak zaradi ponavljanja zadeva ne izpade nič slabše, saj je prikazano na popolnoma drugačen način. Zdi se, da je bilo to potovanje kot labodji spev vseh preteklih dogodivščin.

Top Gear Patagonia Special racetrack

Če je pot potekala dokaj mirno, pa so se dogodki v ciljnem mestu Ushuaia razpletli v povsem drugo smer. V protest proti njihovi prisotnosti (sporne tablice) se je zbrala velika množica jeznih domačinov, zato je morala celotna ekipa zaradi lastne varnosti preventivno zapustiti državo. Kljub spremstvu policije so že na poti proti državni meji naleteli na bojevito razpoložene domačine. Ti so v Top Gear konvoj metali kamenje in jajca. Ker naj bi jih na mejnem prehodu čakala še večja množica ljudi, so se odločili, da bodo državo zapustili ilegalno, zato so z dovoljenjem oblasti, Argentino zapustili s prečkanjem mejne reke. No, glede na provokativno preteklost voditeljev, sporne tablice, ki so bile povod za nadaljnji razplet dogodkov, verjetno niso bile nameščene le po nesrečnem naključju.

Čeprav so nekateri prizori trajali precej dolgo in je morda manjkalo malo več akcije (če izpustim bežanje ekipe na koncu oddaje), je bil tokratni special kljub temu neprestano zanimiv in vreden ogleda. Voditelji imajo svoj stil, ki številne oboževalce oddaje vedno prepriča in tudi tokrat niso odstopali od svojega povprečja. Priporočam ogled.

Top Gear Patagonia Special team

Spremljaj me na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja