Škoda Rapid Spaceback 1.6 TDI

Škoda je leta 2012 predstavila avtomobil Rapid s klasičnim limuzinskim zadkom, ki je na škodini lestvici modelov umeščen med manjšo Fabio in večjo Octavio. Z modelom so želeli privabiti predvsem kupce razvijajočega vzhodnoevropskega trga. A na zahodu takšne in podobne limuzine ne dosegajo visokih prodajnih številk, zato so Čehi zavihali rokave in pripravili zahodnoevropskemu kupcu namenjeno kombilimuzino, nekakšen petvratni »hatchback«.

škoda rapid spaceback 1.6 t

Spaceback zaradi svoje oblike na cesti ne zbuja pozornosti in je ob pogledu na bočno linijo precej manj eleganten kot standardni Rapid. Oblikovno na avtomobilu izstopata predvsem dolga streha in večji sprednji konec, medtem, ko so kolesa majhna, zato je morda videti celo malce nerodno. Nepozorni lajik bi lahko avtomobil zamenjal za karavansko verzijo Fabie (meni je na začetku, ob hitrem pogledu bočne linije deloval kot njegov koncernski bratranec Audi A3 Sportback. A s čustvi ljubiteljev štirih krogov se raje ne bom igral, zato prejšnjo trditev hitro pozabite).

škoda rapid spaceback 1.6 spredaj

Streho je možno dodatno obogatiti s sijočo črno panoramsko streho, ki optično podaljša vrata prtljažnika. Dodatek, ki avtomobil navidezno precej obogati, je na voljo kot dodatna oprema ob doplačilu slabih 654 €. Na spisku dodatne opreme pa ni le panoramska streha, temveč se nam ponujajo številni dodatki, s katerimi lahko kupci povsem personalizirajo svoj avtomobil. Glede na to, da sem nekaj vrstic prej pograjal mala kolesa, na vas pomirim. Za doplačilo so vam na voljo tudi večja, 17 colska platišča. Testni model zgoraj naštetih »bombončkov« žal ni imel.

škoda rapid spaceback 1.6 stranica

Na armaturni plošči kraljuje trda plastika, ki je na zadnjem mestu lestvice avtomobilskega razkošja. A takšno varčevanje lahko škodi opravičimo, saj je voznikov delovni prostor izdelan kakovostno in daje občutek robustnosti. Vsa stikala so razporejena po logičnem zaporedju, zato ni težav s prilagajanjem na le te. Odločilna prednost pred tekmeci je zagotovo prostornost na zadnjih sedežih, ter velikost 415 litrskega prtljažnika. Pohvalil pa bi tudi številne dodatke, ki vozniku olajšajo uporabo vozila (npr. kljukice v prtljažnem prostoru ali strgalnik za led skrit v vratcih tanka za gorivo).

škoda rapid spaceback 1.6 notranjost

Podvozje je trdo, prilagojeno cestam zahodnega dela Evrope, zato je lahko vožnja po slabih slovenskih cestah na trenutke neudobna. Volan je lahek, a včasih morda ne nudi pravih povratnih informacij s cestišča. Kljub temu je Spaceback zelo enostaven za vožnjo po mestnih ulicah.

Avtomobil poganja dizelski 1,6 TDI motor z 66 kW oz. 90 KM, ki pa je precej glasen in mu ne bi škodilo nekaj dodatne zvočne izolacije. Motor je tudi težji od bencinskega, kar pa hitro vpliva na vozne lastnosti. Morda prav zato slovenski in tuji avtomobilski novinarji postavljajo izbiro bencinskega TSI motorja pred dizelskim.

škoda rapid spaceback 1.6 motor

Škoda Rapid Spaceback je zagotovo prava izbira za številne Slovence, saj se ponuja kot cenejša alternativa v t.i. golfovem razredu, a kljub temu njegova kakovost v prav ničemer ne zaostaja. Kot kupce vidim privlačnega predvsem mladim družinam, zaposlenim, za premagovanje vsakdanje poti v službo in starejšim parom, ki se radi odpeljejo na prijeten izlet.

Osnovni testni avtomobil lahko kupite že za dobrih 15 tisočakov. Za več informacij preverite škodino spletno stran ali obiščite najbližji salon vozil Škoda in preverite ponudbo.

Zgodaj spomladi sem se pridružil promocijski akciji Simly Clever Lajf, v kateri je Škoda Slovenija zainteresirani javnosti ponudila testne vožnje s njihovim modelom Škoda Rapid Spaceback. Skupaj s ponudbo brezplačne testne vožnje pa so na facebooku lansirali tudi aplikacijo, ki vam pomaga zreducirati vaše mesečne stroške in tako pomagati pri nakupu novega Rapida.

Izmed vseh Škoda trgovcev v Sloveniji sem izbral najbližjega. Zapeljal sem se do Porsche Verovškova, kjer mi je v škodinem salonu prisrčna maškarca (bil je pustni torek) izročila ključe modrega avtomobila z 1,6 TDI dizelskim motorjem. Podal sem se na krajšo vožnjo po Ljubljani, kjer sem avtomobil preizkusil tako na obvoznici, kot tudi na ulicah prestolnice. Galerija slik je res bolj skromna, saj sem želel izkusiti predvsem vozne lastnosti avtomobila, ter raziskati njegove glavne potenciale.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja