Ford Focus ST 2.0 TDCi

Ford je s Focus ST ponudil avtomobil, ki je bistveno hitrejši in privlačnejši od standardnega modela, kljub temu pa je z njim vseeno preprosto, predvsem pa zabavno živeti. Čeprav so za športne hatchback avtomobile bolj značilni bencinski motorji, si je ford v svojega blagega športnika drznil vgraditi tudi dizelski motor, predvsem v želji po premagovanju tekmecev kot sta Volkswagen Golf GTD in Škoda Octavia VRS TDI.

Ford Focus ST diesel - Vransko, Slovenija

Kljub temu, da se pravi ljubitelji športnih fordov običajno izognejo ideji o dizelskem pogonu, pa je Ford svoje delo opravil odlično ter dizelskega ST-ja ponudil kot zanimivo alternativo. Voznik lahko svoje potnike enostavno prepriča, da se peljejo v bencinskem modeli. Dizelski ST je namreč na zunaj videti popolnoma enako, saj nima dodane nobene značke, ki bi dokazovale nasprotno.

2.0-litrski štirivaljni dizelski motor je sicer super, a nekako ne ustreza terminu športnega avtomobila. Agregat tako ponuja 136kW oz. 185 KM, kar mu omogoča za dobre 2 sekunde počasnejši pospešek do 100 km/h od njegove bencinske različice. Stotico tako doseže v 8,6 sekundah, njegova končna hitrost pa je pri 248 km/h. Moč se na sprednji kolesni par prenaša preko šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Po čem se ST loči od običajnih Focusov? Njegov sprednji odbijač ni tako zapleteno oblikovan, po drugi strani pa tudi ravno prav agresiven. Na zadnjem delu izstopa izpušna cev s prepoznavno obliko vezirja Stormtrooperja iz filmske sage Vojna zvezd. Zadaj ne najdete spojlerja ali večjega difuzorja, le veliko krilo, ki prekriva zgornji del zadnjega stekla. V notranjosti vas pričakajo Rescaro športni sedeži, ki so na voljo z detajli v živahnih barvah, ki ustrezajo zunanjosti avtomobila. Sredinska konzula je precej bolj urejena, kot pri starejšem modelu. Sorazmerno majhen grafični monitor so zamenjali z osempalčnim zaslonom na dotik.

Za konec naj omenim najpomembnejši dodatek. To je brutalna barva “tangerine scream”, ki je ne more spregledati praktično nihče. V rumeno obarvanem Focus ST boste izstopali iz današnjega sivega povprečja slovenskega voznega parka. Dovolj drzen avtomobil za dvigovanje vašega ega.

Cena Ford Focusa ST (2.0 TDCi 136 kW) v Sloveniji: 27.590 €

Nove vsebine spremljaj na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja