Volkswagen Tiguan 2.0 TDI TEST

Ena izmed uspešnic avtomobilskega giganta iz Wolfsburga je športni terenec Tiguan, ki ga je Volkswagen od leta 2007 prodal v 2,8 milijona primerkih. Letos je na trge zapeljal njegov naslednik, ki bo imel zaradi dizelske afere in vse številčnejše konkurence v segmentu mestnih terencev veliko težje delo kot predhodnik. Pa ob naštetih težavah dejansko sploh kdo dvomi v njegov uspeh?

volkswagen-tiguan

Poglejmo najprej zunanjo obliko novinca, ki me v beli barvi preprosto ne prepriča. Kot kupec bi veliko raje izbral kovinsko habanero oranžno, za katero pa je potrebno doplačati evrskega tisočaka. Naključnega opazovalca, veliko bolj kot veliki sprednji žarometi, navdušijo ostro oblikovane zadnje luči. S sorazmerno kratkimi previsi in visokimi boki je oblikovanje podvrženo udobju potnikov. Avtomobil je opazno zrastel v praktično vseh merljivih dimenzijah, kar je hitro opaziti v notranjosti. Prostornejši je tudi tovorni del, saj lahko zadaj naložimo za 615 litrov prtljage, kar je 145 litrov več od predhodnika. Če poderemo še drugo vrsto sedežev, lahko zadaj prevažamo do 1655 litrov tovora.

Na “delovnem mestu” voznika ni presenečenj, saj je vse značilno Volkswagnovo in enostavno za uporabo. Ob vstopu v notranjost nas pričaka ambientna osvetlitev, ki nežno poudari posamezne elemente. Na aktivnem informacijskem zaslonu z diagonalo 31,2 cm lahko zahtevate ključne informacije o vožnji, ki jih v tistem trenutku potrebujete. S sredinske konzole lahko na zaslon ob merilcu hitrosti prenesete nekatere informacije, ki so tako bolj pregledne.

Volkswagen Tiguan - Planica, Slovenija

Avtomobil ponuja 3-consko klimatsko napravo Climatronic, ki vozniku, sovozniku in potnikom na zadnjih sedežih omogoča, da ločeno nastavljajo želeno temperaturo. S konzolo med sedežema lahko potniki na zadnjih sedežih s klimo opravljajo tudi sami. V serijsko opremo testnega avtomobila so bila vključena še naslednja elektronska pomagala, ki so odlično upravljala svoje delo: asistent za ohranjanje smeri, elektronski stabilizacijski sistem, parkirni sistem Park Pilot ter tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje. Nekajkrat nas je presenetil le senzor za dež, ki je povsem nepotrebno vključil brisalce.

Našega Tiguana je poganjal 2,0-litrski TDI s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki je moč prenašal le na prednji kolesi. To je tudi kombinacija, ki naj bi bila najpogostejša izbira slovenskih kupcev. Volkswagnov TDI je seveda odličen, morda le malo preglasen. S 110kW/150KM in 340 Nm navora med 1750-3000 vrtljajih na minuto je na kolesa prenašal dovolj moči, da smo suvereno križarili po slovenskih avtocestah, se povzeli po ovinkih najvišje ležeče ceste v Sloveniji – na Mangartsko sedlo ter premagovali nič kaj lepo negovane slovenske ceste. Ob tem smo preizkusili tudi njegovo porabo. Tovarniški podatki obljubljajo 4,7 litrov na 100 kilometrov. Tudi mi smo se nahajali v tem območju, ob intenzivni varčni vožnji pa je poraba padla tudi pod 3,5 litrov/100 km. Dizelski motor res ne obljublja pretiranih hitrosti, 9,3 sekunde do 100 km/h, je pa njegova končna hitrost povsem zadovoljiva: 204 kilometrov na uro.

V avtomobilu sem preživel štiri dni, prevozil vse od slovenske obale do Julijskih Alp ter nabral skoraj 1000 kilometrov. V teh dneh so se na sopotniških sedežih izmenjali družinski člani in prijatelji, ki so bili ob koncu poti vselej vidno zadovoljni. Avtomobil je dovolj zmogljiv in hkrati udoben, občutek varnosti in prijeten ambient pa dodata odločno piko na i. Ni namenjen zabavni vožnji, čeprav smo poskrbeli tudi za to, temveč se odlično izkaže na daljših potovanjih, na katera se boste zlahka odpeljali z viškom ženine prtljage.

Novi Tiguan ima dobro popotnico, ki mu jo je zagotovil njegov predhodnik. Tudi v Sloveniji mu glede na tradicijo kaže dobro, če za slovenske denarnice le ne bo visoka ovira njegova cena. Vozili smo Tiguana za dobrih 30 tisoč evrov, medtem ko osnovne različice dobimo že za 23.982 evrskih tisočakov. Bo torej tradicionalna slovenska družina odprla denarnico ter si privoščila prostornejši avtomobil ali se bo še naprej stiskala v manjšem golfu?

Nove vsebine spremljaj na facebook in twitter ali sledi instagram profilu @slovenia_auto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja